
Płatność kartą przez internet – gdy stwarzają to Europejczycy
18 kwietnia, 2020 0 przez Prezydent PortaluPłatność kartą poprzez internet – gdy prowadzą to Europejczycy Płatność kartą poprzez internet zdecydowanie wygrywa! Payments Europe pokusiło się o doświadczenia europejskiego rynku płatności. W produkcie tej praktyki powstał ciekawy raport pokazujący, które zachowania konsumenckie przybywają na rynek sprzedaży online, z akcentem na płatności za kupione nieruchomość. Oto jak według raportu wyglądają płatności za obroty a przesyłki w Europie.
Płatność kartą poprzez internet to chciana metoda płatności
Wspomniany raport noszący tytuł: „CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE” powstał na podstawie danych z Europejskiego Banku Centralnego (EBC) również reklam zebranych przez Payments Europe. Zawierał on boki europejskie, w obecnym także Polskę.
Według badań karty są preferowaną metodą płatności w Europie. Przekazują je zarówno konsumenci, kiedy także handlowcy w kanale B2B. Korzystanie z stron wzrosło w procesie tych kilku lat. Dodatkowo 87% europejskich klientów odczuwa się komfortowo płacąc kartą. Jak głosi Payments Europe krajobraz płatności w Europie ewoluuje. Chociaż inni gracze wchodzą cały termin na rynek, to pomimo karty nadal dają ogromniejszą zaleta dodaną niż wszystka różna technika płatności.
Płatność kartą poprzez internet – korzyści dla kupujących oraz oferujących
Dziewięciu na dziesięciu klientów w Europie odczuwa się swobodnie, płacąc kartą. Minął czas, gdy składało się toż z obawami utraty pieniędzy. 90% detalistów twierdzi, że korzyści z płatności kartą przewyższają wszelkie połączone z aktualnym kursy. Kupujący wymieniają dodatkowa udogodnienia podczas płacenia kartą: wygoda (49%), szybkość (35%), ubezpieczenie transakcji (36%), akceptowanie płatności przez wielu sprzedawców (40%), a także cash back (35%).
Właściciele e-sklepów jako ważne zalety płatności stroną w porównaniu z wyjątkowymi drogami podają: płatność gwarantowana (53%), wzrost sprzedaży (44%) i wjazd do większej bazy klientów (38%).
Online i offline podobnie, a przecież inaczej
Bardzo efektywnym planem było połączenie jedynych metod płatności w dwóch kanałach sprzedaży. W kanale online i offline. Różnice można zarejestrować na poniższej grafice.
Płatność kartą poprzez internet – gdy prowadzą to Europejczycy
źródło: Raport CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE
Widać tu między innymi, że w online króluje płatność za pomocą szybkich płatności (20%) i stron kredytowych (19%). Gotówka ma tylko 7% wszystkich płatności. W hipermarketach stacjonarnych gotówka gra z mapami (23% vs. 19%).
Jeśli spytamy o preferowane przez sprzedawców formy płatności, to umowy są na kluczowej prac (53% wskazań). Następnie gotówka (41% wskazań), przelew bankowy (38% wskazań), szybkie płatności są wówczas na późniejszych pozycjach.
Jako ciekawostkę można podjąć, że wartość jest prawie popularna we Francji i Szwecji. W owych regionach płatności kartą przeznaczane są przez 72% i 65% respondentów. Dla 61% sprzedawców ze wspomnianych państw, to najmilsza metoda zapłaty za zakupy. Europejscy detaliści poszukują i umieszczają nowoczesne metody płatności. Idzie o zadowolenie klienta, jakie stanowi zawierane jako trzeci najwyższy priorytet przy wyborze dostawcy płatności w zakładzie.
Płatności w Polsce z nowościami
Polscy sprzedawcy są dobrze określani przez Payments Europe, ponieważ chętnie mają z nowatorskich technologii. Polski rynek płatności również wyróżnia się, jeżeli idzie o adopcję innowacyjnych rozwiązań. Na dowód 99,9% wszystkich terminali finansowych w regionu może lubić płatności zbliżeniowe. Ponad 90% polskich detalistów obserwuje na umowy zbliżeniowe jak na ostateczną korzyść połączoną z płatnościami kartą. Jedynym wytłumaczeniem dla tego dynamizmu chyba istnień wtedy, że z przodzie lat 90. Narodowa jest dostępna dla jednostek z następujących stronie Europy a świata. Kartą zapłacimy same za zamówienie kuriera.
Bezpieczeństwo zakupów
Gdy idzie o zaufanie toż przekazane działające płatności kartą wyglądają następująco:
Ponad 80% europejskich konsumentów uważa płatności kartą za pewne.
Gdy idzie o oszustwa połączone z mapami, to trzech na czterech klientów jest dobrowolnych tego, że mogą odzyskać oni indywidualne kapitały.
1/3 respondentów uważa, że płatność kartą ogranicza możliwość oszustwa lub kradzieży
Detaliści we Francji (40%), we Włoszech (44%) natomiast w Polsce (41%) uważają, że płatność kartą można odpowiedzieć do najbezpieczniejszych form rozliczania transakcji. Inaczej sprawą detaliści w UK, gdzie gotówka i czek najlepiej unikają możliwości pojawienia się oszustwa podczas transakcji (24%).
Jakie kolei w perspektywie?
To tylko akcję danych z raportu. Ustalają się w przed więcej wiedze dotyczące kosztów, jakie ponoszą detaliści podczas robienia operacji. Wszystek sezon obserwowany istnieje i zbyt szybkich płatności, gdzie pojawiają się coraz toż nowoczesne rozluźnienia i style. Zaskakuje BLIK, który stał ulubiony przez polaków z racji swojej czystości też ofert. Liczymy na odleglejsze atrakcyjne rozwiązania.
Sprawdź na śledzenie paczek