Siłownia Police

Siłownia Police

Marzec 18, 2019 0 przez Prezydent Portalu

Mięśnie klatki piersiowej to głównie wyznaczyć naszego zobowiązania w trening siłowy. Pewno jest jedyną spośród tych ról mięśniowych, które dobrze wypracowane służą nam bardzo radości a doskonale się prezentuje i daleko rzuca się w oczy.

Siłownia Świnoujście

 

Ale że wcześniej czy później każdy dotrze na opór – na obecny etap, gdy klata przestaje być. Powraca do stagnacji. Niczym jej uniknąć, jak przełamać tą chorobę i zrobić, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w tym produkcie.

somatodrol

somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy a jakieś nowe nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, produkowanych przez większy okresu. A zatem zasada to dziwić mięśnie na wszelkim treningu. Staraj się, by wszystek Twój trening wyglądał nieco inaczej. Co zatem oznacza? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak samo. Większość z trenujących czyni ten brak, że prawie zawsze zaczynają trening na ostatnią partię mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Świnoujście

Odpuść na dowolny czas to ćwiczenie, zapomnij o nim na kilka tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono dużo pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one dużo wypukłe, pełniejsze – a przecież o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedno wykonujesz na wysoką partię, to kolejne niech będzie na niską, następne na środkową. Poza tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Świnoujście

To podobnie jest częsty błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują zadania na rynek wysokim ciężarze zaniedbując technikę. Nie ujmuje nic gorszego! Po pierwsze przez ostatnie mięśnie nie kształtują się tak, jak powinny, a po drugie jest spore ryzyko kontuzji. Zmieniaj także ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest wyglądanie ciągle tej samej ilości powtórzeń, np., 8. Skoro tak działasz to układ i mięśnie się przyzwyczajają a nawet jak na początku są efekty, więc w rezultacie dojdzie do stagnacji. Tak, to rób czasami po 5-6 powtórzeń, innym razem po 10-12.

Siłownia Świnoujście

Należy również mieć o właściwej suplementacji, bo w stałym etapie suplementy które dajmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na start jako racja to białko, bcaa, izotonik, i na energię królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeżeli to trafiłeś na granicę i mięśnie przestały się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać zadowalające efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na dowolną inną partię mięśni. Jeśli ciągle nie będziesz korzystał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz spojrzenie na tworzone zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą dużo pomocne wyniki. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, a już jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest całkiem ciężko.

Można poprosić znajomego czy koleżankę żeby zobaczyli czy ich zdaniem ćwiczenia budowane są prawidłowo, ale same dobrą pracą, która służy efekty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane szkolenia i zweryfikować błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania ćwiczeń i potrafi znacznie podnieść jakość, i jak wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Świnoujście